mandag 10. desember 2012

Seint heime....

I går vardet gråværsdag her. Det var mildt, litt regn å snøen byrja å smelte. På gråværsdager(når me har tid) liker eg ekstra godt å være kreativ. Så eg fyrte opp varmen på sy/datarommet og tok frem symaskinen.

Jentene leika på lofte mens dei høyrde kardemommeby, å laga kjekke leikelyder. Slike gode leikelyder er som musikk i et mammaøyrer.

Eg syr på "uglydolls". Eller det som skulle bli unlydolls, men som endte opp med å bli ulike moster etter fritt hode. Ettersom budsjettet ikkje er veldig romslig denne jula så har eg laga mange julegaver. Monstera skal gis bort i julegave. Men siden eg er heilt hekta på å sy dei no, blir det nok ein liten samling til oss sjøl også. Eg er ikkje veldig erfaren med symaskinen, men vegen blir til mens eg går å dei blir berre bedre å bedre. Legger bilde nederst.

Då babybompien skulle kvile tok eg å storebompi å laga meiseboller. Dette er så enkelt, å ein kjekk aktivitet å gjere med ungane. Eg har ingen oppskrift, men eg smelter fett(den sorten eg måtte ha liggende, t.d. Smør, delfiafett, flott matfett.) har i passe med fuglefrø, smuler fra brødboksen, havregryn. Ha heller i litt for lite frø enn litt for mykje, for dei kan smuldre vis det blir for lite fett.
Tilslutt finn eg hyssing og knyter på ein avklippet fyrstikke som eg legg ned i muffinsformer. Så får jentene ause i muffinsformene. Dei blir passe store, å så får jentene lage mange :) Legger bilde av dei nederst.

Storebompi skulle være med på juleforestilling med besto( bestemor) og skulle kle seg ut som nisse. I manko på strikkeprosjekt i sommerstrikka eg ei tovarødnissehue i sommer. Den kom godt med i går. Bilde neders.

Pappaen fekk nytt leketøy i går. Et pedallbrett til alle gitarpedallene sine, så når jentene var i seng fekk eg gå på besøk til ei venninde, mens han fekk fritt spillerom til å herje med lekene sine. Det er godt å få lufte seg litt når kvelden kommer å ha voksentid med venner. Då fekk eg hekla enda ein julegave. Eit pannebånd. Oppskrifta er delvis etter eget hode med inpirasjon fra ein hals eg fann på ravelry. Tråden eg brukte var miski fra Du Store Alpakka i fargen mørk grå som eg hadde ein rest av. Oppskrifta eg henta inspirasjon fra heiter Squeeee-easy crochet cowl, og eg nytta heklenår nr 5. Ganske fornøyd med resultatet, no er det berre å feste tråder igjen. Bilde ligg nederst.

Det vart seine kvelden før eg tutla heim, men alt i alt har det vore ein ganske produktiv søndag!!
Takk for du stakk innom! Kom innom igjen:)
-Ida-







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar