tirsdag 18. desember 2012

Skattejakt å brødbakings dagen!!


Brødbaking er eit fortløpande forskningsprosjekt her i huset. Når det er to små som skal ete glutenfritt, å dei ikkje liker kjøpebrødet, blir det ein del baking. Eg har lenge laga kun polarbrøda fra bloggen "uten alt". Det er ein sikker vinner her i huset å kan anbefales på det sterkeste. Samtidig har eg prøvd å forske frem ei brødoppskrift som kan funke. Eg synes det er mindre jobb med å lage brød, men det er vanskligere.
I går gjorde eg små endringer til den brødoppskrifta eg snakka om i eit tildligere innlegg, og resultatet blei veldig bra.

Glutenfritt brød:
1kg shafer melmix B
1l vann
2ss fiberhusk
1neve sesamfrø
1neve solsikkekjerner
3 gulrøtter
1dl kulturmelk
2ts honning
1/2dl olje( eg bruker raps)
30 g fersk gjer
Bland alt det tørre : hel,sesambrø og solsikkekjerner( eg bruker kjøkkenmaskin)
Lunk vann til 37grader for så å løys opp gjær, ha i fiberhus og la det stå i ca 10 min.
Finhakk gulrot( egbruker tupperware herb chopper) og bland det sammen med det tørre.
Smelt honningen til den blir flytende( eg bruker microen). Tøm litt og litt av vesken i deigen og bland den inn før du tar meir. Ha tilslutt i honningen, kulturmelk og olje. Kjør deigen i maskinen i 5 min til den er smidig å fin.
La deigen heve i ca 30 min til dobbelstr.
Kna deigen litt før du tar den i brødformer. I mine tupperwareformer blir dette 4 brød.
Etter hev i formene til dobbel str.
Steik brøda i 50 min på 200gader.

Eg avkjøler altid brøda litt i forma før eg tar dei ut.
Dette brøde blei ferskt og det smuldra lite( som har vore dei tinga som har frustrert meg mest med glutenfrie brød).
Tenkte eg skulle prøve ut denne oppskrifta uten glutenfritt mel, vis det blir ein suksess skal eg poste det!!







Håper du liker oppskrifta, å lykke til med bakinga.

Ellers er eg ferdig med alle julegavene i dag. Gjorde nokon kupp på gjenbruken. Store bompi har ønska seg barbie bøker. Eg er ingen fan av dei, men då eg fann 2 stk på gjenbruken til 10kr stk gav eg etter. Dei ser ut som dei aldri har vore åpna. I gi vekk korga låg det også ein liten skatt i dag. Eg har som tidligere nevnt ein forkjærlighet for retro. Eg har samla pånokre plastbokser med stilige retromønster å i dag fann eg ein veldig stilig ein i den serien.




Fann også eit tegnebrett. Slik som du tegner på uten blekk å så drar du ein knapp fra ene siden til andre for å starte på nytt. Dette var uåpnet til 30kr. Det skal babybompi få til jul. MÅ BERRE ELSKE GJENBRUKEN!
Kvelden i kveld er sett av til innpanking. Det er for mange nyskjerrige bompiføtter som snoker rundt omkring!!

-Ida-


I blog with BE Write

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar