onsdag 12. desember 2012

Snø!!!

Me våkna opp til 30-40 cm meir snø i dag, tin ungenes store glede og foreldras fortvilelse.
Måking, måking og atter måking. Det er det dagen har gått til. Men jentene elsker det. Dei har laga snøhule, aka og laga snømann. Heldigvis kom svigerfar med traktoren og drog av dei store flatene!!

Dagen i dag har vore heller lite produktiv. Men gårsdagen der i mot. Då baka eg 3 glutenfrie brød, laga ein stor boks ristoppar. Ristoppar er supre "naturlig" glutenfri julekaker. Her er mi oppskrift på ristoppar:

Du treng:
6 egg
1pk melis
1pk delfiafett
1plate mørk kokesjokolade
1plate lys kokesjokolade
1pose puffet ris

Pisk egg og melis til stiv eggedosis ( så stiv som du får den).
Smelt delfiafettet på lav varme i ei panne, tilsett sjokoladen og smelt til alt er flytende.
Bland så eggedosisen og sjokolade/fdelfiafett blandingen sammen i ei bolle. Vend det forsiktig sammen med ein slikkepott. Tilslutt vender du i puffetrisen.
Legg dei på bakepapir eller i muffinsformer i ønsket størrelse. La dei stivne i ein times tid før du har dei i kakeboksen.

Dette er ein stor hit hos voksne og unger her i gården.
Brødoppskrifta skal eg endre litt på så den legg eg ut på eit seinere tidspunkt.

På strikkefronten går det i vaskekluter. Eg hadde meg ein rassia i håndkle/klutskapet mitt og kasta gammle hullete kluter sist veke, og må erstatte det som vart kasta.

Kjenner me nermar oss jul, og me begynner sakte men sikkert å bli klar. Har fire julegaver igjen å lage. To av dei skal storebompi få lage og to skal eg begynne på i kveld. Har to søte jenter som ønske seg tovatøfler til jul. No skal eg in på ravelry å sjå om eg finn noko nytt (å meir spennende) å lage enn dei samme gammle firkant tøfflene eg altid lager!

Ha ein fin kveld, håper du finner noko kjekt her inne i villa virvar!!

-Ida-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar