tirsdag 27. september 2016

Trøtt i tryne

I natt trur eg eg har sove elendig! Eg e heilt utslitt. Men opp må me å prøva så eg ikkje øydelegge døgnrytmen. Å såkjeme das eg jo medlitt mat å melona. Eg må t byn i dag å kjøpa meg ny baylies for dar eg tom for. No har eg nett hatt inne favorittsykepleieren min med ei veldig søt student å fått stelt såre mitt så no e eg fri å frank resten av dagen, men eg trur da bli ein rolig dag sånn så eg har sove i dag. Håpe da kjeme seg. Eg håper mange får lest innlegge til mamma å dei i går, for da kom rett frå hjerta mitt, eg er så gla idei!
No har eg vore så heldig å fått ein musikkterapaut. Da va intressant. Me berre prata i dag, men han skulle finna notepapir å eg skal prøva om eg få garageband, men eg har kje heilt tru på min låtskivingsevner men verdt eit forsøk. No kjeme mamma å dei medlitt nålefilting. Så i dag har eg underholdning til meg sjøl heile dagen heilt for meg sjøl! Deilig følelse da og!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar