mandag 26. september 2016

Til Mamma og Pappa

Hei Mamma og Pappa.
Eg hadde tenkt å filma eller skretet eit fint brev, men eg får da ikkje til! Fordi dåke e alt for meg! Mitt kompass på ei skuta ut av kurs, min trygghet, min verden! Eg veit ikkje kossen eg skulle overlevd uten dåke! Eg er så lykkelig for alt på så mange måtar. For oppveksten min,for alle turane til snusmumrikken, for den gongen dåke henta meg på plattingen å hadde lagd frukost til meg, for turen til blomstølen å sanvassbu, alle turane til oslo, turar til røldal, eg har knapt nok måtta oppleva konflikt. Eg trur eg har hatt ei nesten pefekt oppvekst! Dåke e fantastiske mennesker som kjeme opp til meg kvar dag no når eg e på sunniva og tar meg med på ting så eg ikkje døyr av kjedsomhet!!alle dei fine ferjefrukostane, dei koselige turane på pickles i oslo. Som sagt dåke e min verden! Takk for livet!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar