onsdag 28. september 2016

Pakkorama!

Våkna som vanlig tidlig, men da blir bedre å bedre! Da har vore travelt i dag og , sosionom med fullmakt, mina å lene på besøk da va kjempe koselig. Alltid litt godt sladder fra dei!! Så kom lege å stell av sykepleier.Mamma å dei har vore her heile dagen å vore til støtta.... Når mina og lene va her fekk me skrevet under ei fremtidig fullmakt. Då blir eg heil skrullete så e da Sigbjørn så skal passa på økonomidelen min, da e bra!! Så har me kjørt ein liten tur ut til jentene, med pakka å blad! Sykehus lego til Frøya. Med sykebil og det heile! Sara Olava fekk pinnsvin til småby huset sitt og klissete leikebæsjar. Alle var overlykkelig! Etter det kjørde me på macceren å kjøpte kylling burger. No har eg endelig komme meg tilbake til min trygge seng, fått meg mat å dei frifivillige har hatt vaffler, va så koselig! Kjeme nok ein kveldsblogg om resen av dagen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar