lørdag 24. september 2016

For ein dag


Idag htar eg hal å ringenting å skrive. Eg var på hukelandi går, fekk sånn mellom gode nyheter om at da va lika lurt å berre gje seg no vis ein ser kor mange begrensningare eg har. Da e e nemlig rimelig tøft! Får sova på verftet i natt.Da e heilt nydlig. Med godlydbok kosleig lørdagsunderholdning med mamms å papps med strjernekamp og ikkje mindst mine favoritt serie side om side! Eg prøvde og bestilla baby pakke t sigg å Ragnhild, men måtte vist vera fysisk gravid. Eg har og hatt besøk an Ragnhild, da e alltid så koselig og lett No ligge eg å høyre på ei god bok: Brobyggerene med Jan Guillo. Den er god så lang. Har Sherlock Holms i bakhånd, men eg blei litt hekta åå Gullio.!
Mamma, meg å pappa har kjøpte ossskikkelig tai mat. Eg skal finna å posta kvitteringen, for da va sinnsjukt godt,alt me fekk. No holdt eg på å blogga om at eg og jentene kosa oss med maling og is!! Jentene va så stolte å måtte visa alle triksene sine. Men dei mala to nyyydelige sparegris. Mamms sku få ein og pappaen skal få ein. Blei litt langt innlegg i dag, da e jo hyggelig,Men må legga meg før sovetablettrn kicke inn. I morgon har eg lyst å skriva litt om gamle dagar... Gled deg om du følger meg. Er veldig kjekt om du vil det! Blir sett pris på

- Posted using BlogPress from my

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar