tirsdag 6. september 2016

Alt for tidlig morgen blogging....


God morgen verden!
Her blei det vist tidlig morgen blogging. Får jo kje sove,å då tenkte eg på at det kunne vore kjekt å blogge litt. Husker så lite av kkorleis eg blogga så da blir kanskje ikkje så spennande i byringa men eg haper det kjem seg etterkvart. Som eg skreiv tidligare, å kjem nok sikkert til bake til hareg fått brystktrft,som eg har vore behandla for, men har også spredd seg videre til hjernen og eg pr dags dato uhellbredelig. Dette sammen med ei vanskelig tidheime er krevande. Å har gitt meg søvnproblemer ,og ein del andre plager...men nok om det for ei stund.

Eg har lyst å bruke denne bloggen som ei slags dagbok for livet mitt framover, så kjekt om du vil følge eit rart men fohåpentligvis spennande liv framøver. No siteg på ipaden...får macen heim i morgon, blir nok lettare då. Det kan bli morsomt å lese skrivefeil, pga eg er dyslektiker med ein hukommelse som ein gaffel pga kreften. Men eg får frøva å sove litt til 4t er vel ikkje nok over lengre tid....
God /natt igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar