søndag 11. september 2016

Då har eg funne ut koss eg blogge på mobilen!

I dag har eg funne ut kossen eg blogge på mobilen. Å da e jo kjekt. I dag har eg hatt ein fantastisk dag med bompi jentene mine! Me har vore å spist is å pizza å skikkelig kosa oss! Me gleder oss til litt varmare vær så me/ dei kan bade litt! Litt skeptisk kor masse eg skal dele av situasjonen eg står i, men eg kallar den berre Situasjonen med stor S. Eg bur for tida på haukeland sjkuehus, grunna eg har fått uhelbredelig brystkreft med spredning til hjernen. Dette er tøft for Frøya Sofie(store bompi 5år) og Sara Olava(lille bompi 7 år) Det er tøft å vere mamma under sånne omstendigheter, men ein gjere så godt ein kan. Eg har tidligare dela kjekke ting ein kan gjere med barn, bake oppskrifter o.l. Det har eg tenkt å fortsette med! I dag tenkte eg å dele denne linken her fr pintrest. Jeg tror du vil like denne Pinen på Pinterest … http://pin.it/eSdPTJN


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar