søndag 18. september 2016

Bursdagsblogg

I dage da bursdag til Erirk. Så då trur eg da blir bursdagsselskap. Mamma å dei kjem nok å hente meg når dei våkner. Me var å kjøpte pakker i går, så det er i orden. No tenkte eg eg skulle kvila litt til. Har sove godt men var så klam når eg våkna, så eg trudde eg skulle dåna.... Å e hol sulten. Men dei snille damene komme vel snart med god mat! E veldig fortvila øva internett så eg vurdera å kjøpa meg ice, eller telenord internett trådlaus så eg kan styra da heilt sjøl.
Da har vore action i new york i natt ser eg på nyhetene no, skummle greier. Bomber å greier. Eg heier på Bernie Sanders, men da e vel Hillary så vinne til slutt! Obama har gjort ein kjempe jobb, men me må virkelig ikkje Trumph!! Men men. Glede meg til dagen i dag! No e da frukost, den ser god ut, så ein liten kvil, å hørespill!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar