torsdag 22. september 2016

Hei igjen

Hei, her e eg igjen. Har hatt besøk av både sosinom, fysioterapaut. Eg har hatt beøk hos sigbjørn og birte å eirik. Koselig med litt besøk.... Men litt slitsomt..😊Er litt rastlaus i dag, for me skulle egentlig på byn i dag, men da blei da nok ikkje til i dag😀På menyen til lunsj va røykelaks... Spennande, men ikkje heilt min smak. Krige med min mann om admenistrative ting å fysiske ting, da e slitsomt. Eg hadde mest trulig annfall i natt uten å ha at nåken eller anelese eller at nåken har hatt peiling på nåke.... Da e litt skummelt..... 😱
I dag vil eg dela ein link fra uten alt. Det er kommle. Ei ny oppskrift. Eg har ikkje fått prøvd den men den ser veldig god ut :http://www.utenalt.com/2016/09/klubb-kompe-komle-raspeball-potetball.html?m=1

Håper du får ein god dag, og legg gjerne igjen tilbakemld!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar