lørdag 27. august 2016

Prøver meg på litt blogging igjen.

Hei og hopp igjen.
Prøver meg på litt blogging igjen. Mykje har skjedd i livet mitt i det siste. Eg har fått brystbreft, fått ein kjempe tøff behandling, blitt kurrert. Fekk annfall, og bekrefta spredning av bryskreft til hjernen, så omfattande at det er uhellbredelig.Fått oppfølging av haukeland med dei beste kuren dei kunne hjelpe med i min situasjon fram til april i år. Vore gjennom stråling,gammakvstråling cellegift itmbett for,herseptin og tyverb, så føler meg ganske rutinert i gemet. Eg fekk støtte til å prøve kadsyla, vi var så lykkelig, men det virket desverre ikkje så eg gjekk 9 veker umedisinert, men då eg starta på det gammle regimet hadde det faktisk litt virkning. Det håper eg det fortsett å gjer😊.  Det var ein oppdatering på øivet mitt om dagen

Dåke så veit om dåke har lest bloggen min før ateg har 2nydelige jenter som eg forguder.
Me prøver å gjere det beste ut av kvardagen fordet om at mamma ofte er sliten, og ikkje orker så masse. Sist eg blogget var dei jo relativt små. No er dei blitt 7 og 5. Går på skulegruppe i bhg og skule og sfo å tribest der. Mammahjera skulle jo berre knept på dei heile tida! Men det  lar seg ikkje gjere heile tida, så då må ein syseletta seg med andre ting. 

Akkurat no skal eg legge opp til å strikke klompe lomte panneånd, spent på om eg klarer det for eg har mykje numminger i fingrene å har litt utfordringer med det. 

Det er ingen intensjon om at denne bloggen skal bli ein dyster blogg om berre elendighet. Heller ord frå nokon som meg som berre jobber for arde livet om å bli frisk.

Forhåpentlig vis kjem det tilå bli innlegg med kjekke tig eg å dei rundt meg gjer å styrer med i kvardagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar