søndag 28. august 2016

Ny god dag! Elsker det!!!

I dag stod eg opp med ein god følelse på at det var ein god dag kosar meg med radio og melon. Når eg har ein god likar eg å utfordre meg skjølv litt  fysisk, grunna muskelsvinnent. I går gjekk me på loppemarked, det var eit stykke å gå ner til rorbua det var på, det var nett så vidt eg kom meg heim:D Men me fann no noko fint. Eit fint skjørt, ei figjo skål å litt nips. Eg å pappa har ei greie med å kose oss på biltur, så i dag skal me kjøre til ei lokal gammalt fiskevær, med ein gammal butikk å kjøpe is å kose oss når me har fått summa oss litt. Kjek når formen er så fin at ein kan bevege seg litt. Har fått både gå stol, men harheldigvis lite bruk for det. Tenkte jentene skulle "pime" med glitter å stas...Kan vere ein kjekk aktivitet! Ellers skal eg prøve meg på strikking igjen i dag, siden nummenheten er litt vekke i dag.. Skal også prøve å legge ut bilder her og, må berre hugse korleis eg gjorde det :)

Legg gjerne igjen kommentarer. Det er berre koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar