lørdag 1. oktober 2016

Trøtt, vil så jedna


Ikveld har eg lyst til fleire ting på ein gong, slitsomme greier!! Eg har lyst å sjå lindmo og legga meg😂huske mamma elska rustne herrer, da va eit fint intervju for dei som ikkje såg da. Ellers i dag, våkna eg tidleg som vanling, midt på natto selfølgelig, men i natt fekk eg lagt meg igjen...og sove heilt til mårnings. Så va da god frukost før mamma å dei komme. Eg er alltid lila glad for at dei kjeme for før da så e da drita kjedelig!! Mamma kjørte til jentene for å henta å møta dei frå skule/bhg mens eg å pappa gav oss ut på ein labyrinttur!!Me parkerte på bystasjonen, gjekk bort til panduro å handla filt. Deretter gjekk me på maccern for å kjøpa softis, namnam. Så tok me bybanen bort t nonneseter berre for å kjøra bybane😜 Etter da kjøpte me oss god kaffi i kjørte opp til middag hos dei snille damene og middag. Og god kaffimat fekk me og! Etter da har da berre avslappnin. No skal eg sova... God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar