mandag 3. oktober 2016

Supertidlig blogg

Holymoses. Endelig ei ordentlig natt. For fyrstegong på lenge. No e eg spendt på ka resultat da får for dagen. I dag har eg store planar. Eg skal handla meg ny mac! Eg skal sjå om eg klara å laga pakkorama med jentene. Synes ikkje dåke da e rimelig? Alle andre får sånn 70 fleire bursdagar å gje gaver på. Nåke mer enn denna tio her har kje eg å då har eg tenkt å skjemma dei ut! Ikkje berre litt men masse!! Nei gud bedrenomeg kor deilig da va med ein skikkelig nattsøvn! Glede meg til andre og våkne.
No e eg klårhåva nok til å snakka litt om gårsdagen. Eg valgte som eg sikker sa å la advokat og bv representera meg så eg slapp. Å da viktigaste av alt va at dei var veldig nøgd med dagen. Dei meinte da hadde gått vår vei. Å min eksmann hadde vore passe svingande til at dei hadde fått sett kven han faktisk er! Mamma å dei måtte svelga nåke kamelar, å direkte løgner, men for den store S'en var det verdt da! No e da siste dag med sak så e da berre å venta på svar! Håpar du får ein fin vis dåke får ein fine... Dda ser jaffal lovande ut for meg!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar