tirsdag 25. oktober 2016

Kveldsblogging.

Eg prøve meg på blogging seint på kvelden. Har fått mamma å pappa vore på besøk . Og vore å handla meg kaffi å vore ute i fint . Eg har fått softis, da besta eg eg veit. Eg ha tenkt detta som e dagbok så dåke får holda ut med meg. Eg har intenst vont, men kvile for da mestahttp. Her kjeme ein natt blogging god natt sov godt. Så e ein ekstra annlei ://villavirvar.blogspot.no/2016/10/dagen-den-skal-bli-den-verste-dag.html?m=1 ete lite

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Del men gjerna

4 kommentarer:

  1. Hei Ida! Eg blir glad når eg ser at det ligg noko på bloggen. Godt jobba!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Men kvifor min kommentar kjem to gongar forstår eg ikkje bæret av. Du må bera over med den gamla tanto.

    SvarSlett
  4. Men kvifor min kommentar kjem to gongar forstår eg ikkje bæret av. Du må bera over med den gamla tanto.

    SvarSlett