søndag 2. oktober 2016

Ettermiddagsblogg

No har eg hatt besøk, da va veldig koselig! Passelig lenge! Mamma å dei var der passelig lenge før dei tok seg ein spasertur. Dei hadde ikkje så masse nytt, men kjekt å sjå dei alikevel! Så blei eg igjenn litt å prata med mamma om min snart ex-mann. No e eg oppe på rødekors å skal kvila litt! Da skal bli deilig!kl er kanskje litt sein for da, men eg må kvila litt i dag..... God middag , god desser og kaffimat men eg kunn heller tenka ein til dessert. Eg prøve å streema nåke, på rommet, men da e ikkje så stor suksess. Lure på om eg skal spara på mb på ice.no å berre høyra på lydboka mi.

Dagens lille tips er pintrest. Har du kje prøvd da har du gått glipp av noko! Der kan du finna ka som helst. Alt DIY til bilgreier! Da e berre dritgøy! Då går eg å tar meg ein kvil!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar