onsdag 5. oktober 2016

Ettermiddag

I dag har mykje skjedd!! Mamma å dei har tatt seg ein tur t sundebessen å besto på besøk! Dei var i slaget! Dei satt der med Pus så bessen kalla katten sin å kosa seg! Før mamma å dei reiste var dei her oppe med ein splonka ny mav air til meg!!! Woho!! Så eg Ragnhild har sotte halve dagen å begynnt på fotobok og vore på kafe å kosa oss!. Omstendelig arbeid me denna fotoboko så me skal fortsetta med i måro! Så etterlvart kom sig og birte på besøk. Me hadde da veldiig triveligmed is å det hele! Eg e som vanleg trøtt så eg måtte jaga dei etter ei stund! Arvid vil komma her i måro. Da har eg nekta han. Spørs om han helde da han lover. No har eg venta e
Ta med all tråd i morgon og alle heklenåler og slikt! Da blir heller ingen samtale mellom meg å arvid i morgon, for eg er lei av hand strabaser!!! Da var berre ein brøkdel av dagen min !!god natt

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar