mandag 4. november 2013

Glutenfri tortillia

Prøvde meg på å lage glutenfri tortillia på fredag. Dei var super lette å lage å kjempe gode!
Her er oppsrifta kom fram til:
5dl jyttemjøl ( den blå)
1,5dl maizenna mjøl
2,5dl lunka vatn
2ss olje 
1ts salt
1ts fiberhusk

Bland fiberhusk og vann, ladet svelle.
Ha alt det tørre i ei bolle og bland godt. Tilsett olja og vannblandinga. Kna deigen godt sammen. Del opp i emner som du kjevler ut til dei er ca1-2mm tjukke. Eg nytta jyttemjølet
til å kjevle ut i. Steik i tørr steikepanne på fullvarme i ca 15-20 sek.  Eg har ikkje prøvd steiketakke, men eg tenker det også kan fungere fint. 

Me synes alle dei var kjempe gode. Til og med me som ikkje treng glutenfritt:) 

Har desverre ikkje bilde, siden me spiste opp rubbel og bit!! 

Snart ferdig me bakstykke på dorthegenseren.
Da e eit håp om at eg faktisk fullfører!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar