søndag 14. april 2013

Travel helg!!

  Travel helg!! Me har, i snart 4mnd, hatt tele i jorda slik at hageoppussingsprosjekta har stoppa heilt opp. Til min store frustrasjon fordi eg hatar når alt står på hode å ein ikkje ser heilt enden på det heile. Men no, endelig, har frosten sluppet taket å eg var ute å jobba å spadde i jorda heile fredag og laurdag. Fekk litt hjelp av BompiPappa og StoreBompi på laurdag i gravemaskin. Eg skal legge ut endelig bilde når jobben er ferdig, men her er eit jobbebilde.

Det er mykje som er blitt orden på i helga. Eg har fått badedør. Me har gått i fire dager uten badedør, grunna me mangla noko verktøy, men dette fekk BompiPappa endelig orden på i helga!! Deilig med privatliv igjen!No manglar berre dørhåndtak og lister. Alt til sin tid:)


Litt brødbaking må jo til i helga også slik at Bompijentene har å ta med i barnehagen. I tilegg til dei vanlege brøda tok eg litt av deigen å hadde i muffinsformer, heva dei opp, pensla med olje og litt havsalt på toppen. Det var kjempe godt!

Her er mykje gjort i helga. Håper du også har hatt ei god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar