onsdag 10. april 2013

"Meg" tid på mitt rom!!!

  Da er mitt rom endelig ferdig! Eg har lenge ønska meg eit hobbyrom. Men det har ikkje blitt prioriert verken tid eller energi i å få det opp å gå. BompiPappa har lenge vore fortvila over mine mange prosjekter som litter å flyter litt. Det gav han inspirasjon til å dra i gang. Så her er altså min egen lille hule!




Dei gamle koffertene tilhøyde BompiPappa sin bestefar og har vore ute i verden å reist på sine yngre dager. Planen er å ein gang sette hjul på dei og bruke dei til oppbevaring i stova, men inn til den tid passer dei glimrande til garnlagring på mitt rom.

No skal eg sjå ein episode MadMen å strikk ferdig eit sitteunderlag til StoreBompi. 


Eg strikkar dei i restar av garnet: Fritigsgarn fra Sandnes
Eg har lagt opp 60m på pinne nr.5. 
Spendt på kor store dei blir ferdig tova!!

Håper du har ein fin dag! 
-ida-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar