mandag 1. april 2013

Påskemuffins!

Atter eit innslag på matfronten.

Påskemuffins!( glutenfri)

Ca 8 muffins
2egg
1-1,5 dl sukker
1dl malt havregryn
1dl schär melmix B
0,5dl jytte mel orginal.
1halv appelsin
0,5dl lett rømme
0,5 dl vann
1ts fiberhusk
50g smør

Sett ovnen på 175grader.
Pisk egg og sukker til eggedosis.
Mens den pisker skviser du juicen av appelsina,blander i rømme og vann. Det skal ikkje bli meir enn 1,5 dl væske tilsammen så vis det går over det dropper du litt vann. Bland i fiberhusk og la det svelle. Når eggedosisen er luftig blander du mel og bakepulver og sikter i. Vend det inn i eggedosisen. Smelt smør, og bland i væska.Vis væska enda er som graut, sper du med litt vann. Vend dette også inn i røra. Fyll formene ca 2/3 fulle. Eg synes det er godt med nokre appelsinbiter i, så eg skjærer opp 2båter i småbiter og dytter ned i formene. 
Steikes i ovnen i ca15-18 min. 

Denne oppskrifta liker eg til turmuffins. Det er litt meir mat enn vanlige muffins med havregryn i, og dei er litt friske med appelsinsmaken. Dei er veldig fort gjort og lage så eg lager dei på morgonen før me går på tur. Men eg veit dei kan bli litt tørre vismdei får stå i nokre dagar, men dei kan piffast opp med å dynke dei ørlitt med appelsinjuice. 
No er me akkurat ferdig å lage dei å dei står klar i nisteboksen for dagens tur. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar