mandag 25. mars 2013

Oooo store bakedag!



Eg er i "bakingmode" om dagen. Det er påske å me skal på påskefjellet på onsdag. Da synes eg det er litt koselig å ha med noko godt til jentene.  Derfor baka eg ein runde til med skillingsbollene og pizzapakker.

 
Pizzapakker er berre min måte å lage pizzahorn. Eg synes det er lettere å lage dei slik. 
I stede for å lage dei med pizzabunn deig laga eg dei med polarbrød deigen eg pleier å bruke. Oppskrifta finn du her på bloggen "Uten alt". 
Eg hadde også eg boks med tomatsaus som ligg oppskrift på her på bloggen min


. Dette er ei stor oppskrift, men sausen egner seg supert til frysing. 
Utenom det treng du:
 2 kjøttdeiger 
1løk 
Revet kvitost.

Eg steikte opp kjøttdeig og løk og rørte det inn i tomatsausen. Deretter fekk alt koke til passe konsistens. 
I mellomtida laga eg deigen. Då den var ferdig med forhevinga, kjevla eg ut deigen til ca 0,5 cm tykkelse. Eg skar den opp i ca 12x12 cm store firkanter. 
Ei god ss med fyll og ei lita klype oste er nok til kvar pizzapakke. Legg det på midten og løft hjørnene opp mot kvarandre. Knepp så igjenn saumene. Litt ost på toppen til slutt. Eg steikte dei i ovene på 250grader i ca 12-15 min. Super enkelt og dei blei kjempe gode! 


Akkurat no står det også to brød i ovnen. Håper dei blir like bra som vanlig! Føler glutenfri brødbaking kjem an på dagsformen. Eg kan bruke samme oppskrifta å få totlat forskjellig resultat. Oppsrifta på brøda finn du her


Det var den store bakedagen. No har eg litthusvask før ungene kjem heim fra barnehagen. 
Håper du får ein fin dag! Kjekt om du legg igjen ein kommentar! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar