fredag 22. mars 2013

Heime aleine kveld!!



Koselig fredagskveld heime aleine = Tv'en skrudd av, fyr i peisen, nytt blad med bl.a strikke oppskrifter. 


BompiPappa er på spelejobb å eg nyter stillheten. Kjøpte også bladet "Sans" i dag, med ei ny oppskrift på tova tøfler:)  Eg har i strikka dei samme tova tøflene i mange år no (eg linker til denne oppskrifta nederst. Dei heiter firkant tøfler) , men eg elsker å prøve nye oppskriftet. Derfor var det ein "no brainer" når eg såg dei supersøte tøflene i bladet. Når eg også hadde rett tråd ligge blei det kveldens aktivitet.  


Eg strikker med Sandnes Garns Fritidsgarn, fargen lilla i str: 2-4år. Strikker to på ein gang, fordi eg hater å strikke to like av noko. 

Her et link til Firkant tøflene( eg blogger fra mobilen så det blir ein god gammeldags link): 
http://tonem.net/?p=1433

Håper du har ein fin kveld! Kjekt du tok turen innom her og kikka! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar