søndag 24. februar 2013

Fortreffelig dag

  Det har vore ein nydelig dag her hos oss. Me har kosa oss på tur, og med vaffler på terassen. 
Kl 17.00 gjekk eg og min mor(Anne) på intimkonsert med Jan Toft. Den var heilt fantastisk. Nydelig musikk spela av fantastiske musikkara. Har hadde med seg bandet sitt som består av bass/kontrabass, piano, trommer. Ein fantastisk musikkopplevelse ein søndags kveld!

Jan Toft (bilde henta fra: http://www.mosteramfi.no/ )

Mens eg satt på konsert fekk eg hekla ein vakseklut. Fram og tilbake, uten å tenka å følja med. 
Dette er ein "bestilling" fra ein god venn av meg som fekk ein til jul, og no er frelst på heimalaga klutar. 
Det går i den grønne garnet eg har stooore mengder av, etter eit "bomkjøp" for nokre år siden. 
Men det er ikkje fargen som gjelder hos ein mann, det er funksjonaliteten, så det var samme kva farge han fekk. 


Håper du også har hatt ein fortreffelig dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar